Dåliga och bra nyheter...

Ja hur mår jag? just i detta ögonblick hur underbart som helst, har nyss tränat i 3h och jag är riktigt stolt! Haha, träningsnarkoman ska man ju vara! :D Först va det gym, sen blev det styrke och konditionspass i 1h för att sedan avsluta med dans! Det är såå jäkla roligt, I love Nautilus!
Fast de dåliga nyheterna är att lilla jag ska operera knät... Min skada har ju stört mig och läkarna nu i 2,5år så det är visst dax att göra något åt saken. Jag e fan skiit rädd... fast de säger att det inte är farligt. Men om ni känner mig så litar jag inte på det...

Imorron blir det iallafall retro igen med snyggingarna, "It's gonna be an awesome night!" Hänger nån me? ;D<3
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0