En helvetesvecka över... två kvar

TjaTja :P
Helt otroligt asså, jag överlevde! Denna veckan har jag verkligen, seriöst, inte gjort något annat än pluggat. Våra underbara lärare (liite ironi) gillar visst vissa bestämda veckor mer än andra. Okej, jag kunde inte få bättre lärare än vad jag har nu, men de kan väl iaf sprida ut proven liite grann... Så denna vecka blev jag hjärnskadad av tyska pronoomen, info LayOut, engelska +- allt annat. Så är jag död än? Nopp, jag måste försöka bita ihop för jag har två likadana veckor framför mig... kan ju nt ge upp än.

Någonting som faktiskt har varit roligt är iaf oscarsgalan. Vem va den söta servitrisen vid bord 3? JAG :D snacka om veckans höjdpunkt, vi vann pris för bästa soundtrack men smarta lilla jag va nog ute i köket när priset delades ut, såå jag fick mitt liite senare :) fast 560:- säger man ju nt nej till precis. Tack Jolle! Ska servera nu den 6 och 25 med :P Ska bli mkt mkt niice ;)<3

Nu e det dax att skriva klart veggiuppsatsen... Ctrl+Z, först sova :P
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0