Filmning på skäret<3

Tja Tja ;)
Nu va det några dagar sen jag skrev här, men jag har haft såå jäkla mkt o göra. Vi har filmat, tränat, varit med kompisar o massa sånt asså! Såå jag skyller på alla andra ;D
Igår blev det såå fail när vi skulle filma asså. Först trodde jag att det skulle vara på kvällen såå jag slappade i sängen skiit länge. Sen fick man ett sms där det stod att vi skulle ta bussen från hbg 20min senare :S NEVER! sa ja asså :P Men tillslut satt jag o steph åkte bussen, 1h senare :) Sen visar det sig att Sofie nt kunde ta den bussen utan att hon skulle komma vid 5... hmm... Vi höll nästan på att döö :P men efter 1h och 20min i bussen kom vi till skäret. O det SPÖÖÖÖREGNADE! nt det bästa vädret att filma i precis... såå det blev bara några scener filmade (a) får fixa en dag till :)
Sen stack jag till Karl o chillade liite. Street race ikv? Hmm... scary :P 

Men måste fixa mig liite nu, o taggar med "Ironic"! passar precis till vår film igår :P haha.
PussPuss <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0