Orgentering på hallandsåsen!

Dax att visa vilket bra lokalsinne man har... hmm... ja det e ju inte min starka sida (a) fast jag e snabb det e min fördel :D Så jag och natta blev ett löparpar och det var dax att springa ut. Hade någon konstig sak på fingret som registrerade oss vid varje kontroll, scary. Det blev verkligen på liv eller död, med träsk, kullar, jobbig terräng och vatten. Blöta? Liite grann (a) men vi överlevde iaf :P Och som plus vann vi av tjejerna! 38min. Fast en favorit i repris i år igen med Jonas som vinnare på 23min! Måste ha fuskat asså :P
Idag blir det Np- i engelska... Jag e skiit orolig. Hoppas bara det går bra :)
Önska mig lycka till :P Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0