Retro!<3

Yesterday was as expected; totally awesome and fabulous! <3
Igår var det retro som gällde! Jag, steph, sofie och fyllot själv blanchie stack till dk vid 10 tiden. Då träffade vi föörst Kevin :P sen kom sebbe o pg me sina kompisar;) Men sen stack vi tjejer o förfesta liite innan vi drog till retro! :D<3
Lilla pluttis blanche e ju bara 15, såå hon lånade mitt pass o såå hon kom in. Funkade otroligt nog (a) Väl där inne träffade vi ju alla! Liksom knäppt asså :P Phille, nicklas och dem visste vi skulle komma men sen träffade vi ju sebbe o dem igen, julia, carl och många fler. Snacka om rolig kväll! Vi drar dit snart igen, o hoppas på liite bättre musik men samma stämning ;D(y)<3
Love You !<3

steph o ja<3
 jaa<3
 girls just wanna have fun!<3


Kommentarer
Postat av: "fyllot själv blanchie" ;)

hahahaha känner mig bloggmobbad här xD fyllo och liten pluttis.. dumma blondin ;)<3

men visst hade vi kul, och nästa gång får vi ta och byta ut DJn ;D

2010-04-04 @ 21:25:28
URL: http://blanche.devote.se
Postat av: Katta<3

haha, jag e en stolt blondin ;D haha<3

jaa det e ett måste, vi får väl ge honom vår spellista ;) måste bli snart :P<3

2010-04-05 @ 12:54:57
Postat av: fyllo-älsklingen

hahahah vi får göra det.. och hitta nån bra helg att dra iväg :D <3

2010-04-05 @ 14:44:53
Postat av: Katta<3

hahaha, jaaa vi hittar nog nått ;) det va ju fan skiit niice :P <3

2010-04-05 @ 20:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0