Påsklov!<3

Shaa allihopa :P
Äntligen påsklov asså! Såå himla sköönt, men det behöver väl iaf nt regna... annars e livet hur jäkla underbart som helst. Kan nt fatta hur jag kan känna sååhär just nu. Men jag e såå jäkla glad and fabulous som Adam säger ;) Kör ditt race nu:P
Påsklovet ineddes med "kängru-tävlingen" en matte tävling på 1h. Usch, det va visst för Matte B-C, hmmm... nt undra på att vissa saker va svårt :P Jaja, en utmaning bara. Nästa år tar man revanch, om det inte gick bra i år:P
Blev inte retro igår, ganska sköönt ändå, men nästa vecka gäller det allihopa! (Y) Det blev istället en mysipys kväll med tjejerna i Hbg. Tjejsnack, filmer och scary-ljud blev vår kväll. TOPPEN! Har ni föresten tänkt på att många av våra kompisar är 18nu?! Det känns konstigt bara ett år kvar ;) Sen skulle jag hem iaf, men bussen gick inte, så jag tog vallåkra bussen typ 12.50 och fick vänta på knutan i typ en halvtimme. Men träffade Gabbe o hans kompisar såå det va kul ändå :P
Nu ska jag iväg o shoppa loss, sen blir det mormor och träning ;D<3
Pusspuss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0