Sommarjobb klart! :D<3

TjaTja! <3

Äntligen är sommarinkomsten säkrad, och det krävs till och med att jag väljer bort något. Hmm... vad e detta för snack om att det är ont om jobb? Jag chansar på att det bara är folk som är för lata för att öppna ögonen och ta insiativ! Liksom jag har sökt skiit mkt nu under våren och har redan 4 säkra jobb, hinner jag ju aldrig med. så måste ju till och med tacka nej. Så ut och leta bara, det finns överallt ;D
Idag var det första dagen på Krogen i Vallåkra, setrvitris  :P Skysta människor men nt såå mkt att göra i och med att det e ganska litet. Såå får se imorron vad de säger på råå camping. Verkar liite roligare än dötid bakom disken. Men jaja vi får väl se var jag hamnar ;D

PussPuss<3

 Välkomna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0